Hoppa till innehåll

Moneymaking


Rekommendera inlägg

Kör som en Hunter och är i lvl 60 just nu. Jag har dock brist på gold efter lite shopping på ah och skulle behöva några tips på att tjäna gold. Jag har mining i ~325 och Engineer i 300, så har tänkt att mina lite. Men vad borde jag mina då för något?

 

Tack i förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kör som en Hunter och är i lvl 60 just nu. Jag har dock brist på gold efter lite shopping på ah och skulle behöva några tips på att tjäna gold. Jag har mining i ~325 och Engineer i 300, så har tänkt att mina lite. Men vad borde jag mina då för något?

 

Tack i förhand.

Olika saker kostar ju olika på olika servrar... Men lvla i outland tjänar du typ 1k guld på.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fattar inte ens vf man skulle vilja farma guld i lvl60. Levla istället.

Fast om du verkligen måste farma så stick till Ungoro Crater och farma Thorium. Säljs för runt 70g för en stack på min server.

Redigerat av Ponne92
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du tur så kostar wool cloth typ 80 guld på din server,(dom gör faktiskt det på shatterd hand :S) så kommer du tjäna typ 4k guld om dagen utan att försöka...

Kör på Shattered Hand men hade ingen aning om att det var värt så mycket. :D Vet du något bra ställe att farma det då?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kör på Shattered Hand men hade ingen aning om att det var värt så mycket. :D Vet du något bra ställe att farma det då?

I Ashenvale, är där Dragonkins från Green dragon flight, som droppar wool cloth, och i Loch Mordan ska vara bra att farma också, mobsen där har riktigt hög drop.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Använd mining i ungoro och samla thorium ore. Jag brukar farma där i lvl 85 och tjänar minst 1.6k g i timmen.

 

Btw viruz spelar du i outland? Vad heter du ingame?

 

Använd mining i ungoro och samla thorium ore. Jag brukar farma där i lvl 85 och tjänar minst 1.6k g i timmen.

 

Btw viruz spelar du i outland? Vad heter du ingame?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Använd mining i ungoro och samla thorium ore. Jag brukar farma där i lvl 85 och tjänar minst 1.6k g i timmen.

 

Btw viruz spelar du i outland? Vad heter du ingame?

 

Använd mining i ungoro och samla thorium ore. Jag brukar farma där i lvl 85 och tjänar minst 1.6k g i timmen.

 

Btw viruz spelar du i outland? Vad heter du ingame?

Nope spelar på Chromagus :P Men börja gärna där :P En bra horde server. Heter Bananpie och Svendamp
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...