swagzter Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 Skulle gärna ha lite kritik på denna video som jag gjorde idag. :) Jag är medveten om att jag lyckades komprimera ner kvaliten på första klippen rätt rejält (-.-). Men annars, hur är redigeringen tkr ni? :rolleyes: http://www.youtube.com/watch?v=-Kdu1dZG2aU...nel_video_title Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 Ganska bra redigerat. Sony Vegas 9 Pro eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 18 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 Ganska bra redigerat. Sony Vegas 9 Pro eller?Yes, samt Adobe After Effects! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 19 April 2011 Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 - Bra Edit - Dåligt musik-val - Inga direkt kills man blir imponerade av? Men du ville ha kritik på hur du redigerade det, och det var inte dåligt. Bra gjort! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 19 April 2011 Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 (redigerat) Bra montage, bra redigering. Men jag tycker att det var lite dålig kvalité och vid vissa tillfällen brast redigeringen(t.ex. vid slow motion effekterna). Jag rekommenderar dig verkligen att använda SourceRecorder när du spelar in sådana här videor. Jag vet inte vad du använde för att spela in nu, men var det så att du faktiskt använde SourceRecorder så tycker jag att du måste fånga fler bilder per sekund. Sedan vid redigeringen kan du ändra bildfrekvensen. Då kommer det bli mycket enklare, slow motion effekterna kommer att vara asgrymma och kvaliteten kommer att ligga på 100% under hela videon. Om du har en slowmotion-effekt på ca -25,0% i din video så måste du fånga ca 33,3 bilder per sekund.(25,0 norm) s = hastigheten(-25,0% -> 0,750) n = norm fps f = fångst fps f = n/s Redigerat 19 April 2011 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 19 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 Bra montage, bra redigering. Men jag tycker att det var lite dålig kvalité och vid vissa tillfällen brast redigeringen(t.ex. vid slow motion effekterna). Jag rekommenderar dig verkligen att använda SourceRecorder när du spelar in sådana här videor. Jag vet inte vad du använde för att spela in nu, men var det så att du faktiskt använde SourceRecorder så tycker jag att du måste fånga fler bilder per sekund. Sedan vid redigeringen kan du ändra bildfrekvensen. Då kommer det bli mycket enklare, slow motion effekterna kommer att vara asgrymma och kvaliteten kommer att ligga på 100% under hela videon. Om du har en slowmotion-effekt på ca -25,0% i din video så måste du fånga ca 33,3 bilder per sekund.(25,0 norm) s = hastigheten(-25,0% -> 0,750)n = norm fpsf = fångst fps f = n/sJag vet, drog igenom de första klippen genom After Effects och lyckades komprimera ner dem rätt rejält. Använde fps-slukaren FRAPS, men jag ska testa SourceRecorder. :) Filmade btw i 60fps, resultatet blev inte så jättebra endå tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg