Firecracker Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 Hej hej, Behöver tips på hur jag enklast visar en hel MySQL tabell med ett slumpmässigt antal rader på hemsidan. Jag tänker visa den ungefär så som den syns i phpMyAdmin. Alltså skulle en helt vanlig standardtabell duga. Det jag undrar är alltså hur jag enklast hämtar informationen från tabellen och visar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 Förstår inte riktigt hur du menar med ett slumpmässigt antal rader på hemsidan. Om jag har förstått dig rätt hitills så vill du visa tabell i HTML med MySQL tabeller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 20 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 Haha, det är det jag vill göra. Med slumpmässigt antal rader menade jag bara att det är en tabell som kommer att förändras både i längd och inehåll. Och att jag därför inte kan mata in allt manuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 http://www.w3schools.com/PHP/php_mysql_select.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 29 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2011 Sry för sent svar. men det var precis vad jag behövde. Tack så mycket för hjälpen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.