Zendre Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Tänkte jag skulle köpa något virus program men vilket? hela min familj har norton men vilket är bäst , behöver bara 1 user och ska hälst gå att köpa i blekinge eller någon bra internet affär med snabb lev. tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Tänkte jag skulle köpa något virus program men vilket? hela min familj har norton men vilket är bäst , behöver bara 1 user och ska hälst gå att köpa i blekinge eller någon bra internet affär med snabb lev. tidKan väl rekommendera Malwarebytes, finns att köpa på deras hemsida för 164,31 SEK. Dessutom finns det en gratis version av programmet på deras hemsida. https://store.malwarebytes.org/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Personligen kör jag med Microsoft Security Essentials. Är gratis och har aldrig haft något problem med det eller något virus sen jag skaffade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 (redigerat) http://www.fuska.se/forum/Innan_Du_Skriver...lp-t114040.html Scrolla ner till "säkerhet". edit* värt att notera, länkarna i den tråden har inte uppdateras den senaste tiden, men ni lyckas nog få tag på programmet i vilket fall. Redigerat 21 April 2011 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Ifall du nu tvunget ska betala för något så är det NOD32 som gäller. Mycket bättre än Norton och all den skiten. Har haft NOD32 i 4 år, aldrig har jag haft något problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Du jag ska rekommendera NOD32 Eller Avast Antivirus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 21 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 (redigerat) Det är många i andra forum som gillar nod32 men var kan man köpa det? Edit:såg att man kunde köpa det på deras sida. 1. Har hört att Nod32 är snabbare än Norton 360 är det sant? 2. Kan man ha fler en ett antivirus på en dator? Redigerat 21 April 2011 av Thegamero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 (redigerat) Bästa antivirusskyddet är gratis, det heter internetkunskap och ser till att du aldrig laddar ner något virusinfekterat igen. Redigerat 21 April 2011 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 (redigerat) Det är många i andra forum som gillar nod32 men var kan man köpa det? Edit:såg att man kunde köpa det på deras sida. 1. Har hört att Nod32 är snabbare än Norton 360 är det sant? 2. Kan man ha fler en ett antivirus på en dator?Ja, NOD32 är snabbare än Norton. Norton är ju även känt för att dra mer prestande av datorn. 2. Du kan, men det brukar oftast bli problem. När jag försökte köra NOD32 och Avast, så slutade det med att datorn hängde sig vart 15 sekund. Så nej, gör inte det. Sedan som Collez sa: Ladda bara ner helt säkra saker och håll dig borta från okända sidor så bör du klara dig utan ett anti-virus. Redigerat 21 April 2011 av lolkfezt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 Har inte använt antivirus på jätte länge förutom då jag känner för att kolla datorn, installerar min Nod 32 och genomför sökning sen tar jag bort för att processorn inte ska tappa kraft för det. Men som sagt, Nod 32 är bland de smartaste antivirusen som finns. Väldigt bra optimerat och sköter datorns minnes och processorkraft resurser väldigt smart, snabba genomsökningar och väl uppdaterad, rekommenderar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 Bästa antivirusskyddet är gratis, det heter internetkunskap och ser till att du aldrig laddar ner något virusinfekterat igen.Jo, sunt förnuft är inte dåligt, dock så är det lätt att man får virus även om man inte laddar ner misstänksamma filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.