Hoppa till innehåll

Vilket Virusprogram Ska Jag Köpa?


Zendre
 Dela

Rekommendera inlägg

Tänkte jag skulle köpa något virus program men vilket? hela min familj har norton men vilket är bäst , behöver bara 1 user och ska hälst gå att köpa i blekinge eller någon bra internet affär med snabb lev. tid

Kan väl rekommendera Malwarebytes, finns att köpa på deras hemsida för 164,31 SEK.

 

Dessutom finns det en gratis version av programmet på deras hemsida.

 

 

https://store.malwarebytes.org/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Det är många i andra forum som gillar nod32 men var kan man köpa det?

 

Edit:såg att man kunde köpa det på deras sida.

 

1. Har hört att Nod32 är snabbare än Norton 360 är det sant?

 

2. Kan man ha fler en ett antivirus på en dator?

Redigerat av Thegamero
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är många i andra forum som gillar nod32 men var kan man köpa det?

 

Edit:såg att man kunde köpa det på deras sida.

 

1. Har hört att Nod32 är snabbare än Norton 360 är det sant?

 

2. Kan man ha fler en ett antivirus på en dator?

Ja, NOD32 är snabbare än Norton. Norton är ju även känt för att dra mer prestande av datorn.

 

2. Du kan, men det brukar oftast bli problem. När jag försökte köra NOD32 och Avast, så slutade det med att datorn hängde sig vart 15 sekund. Så nej, gör inte det.

 

Sedan som Collez sa: Ladda bara ner helt säkra saker och håll dig borta från okända sidor så bör du klara dig utan ett anti-virus.

Redigerat av lolkfezt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte använt antivirus på jätte länge förutom då jag känner för att kolla datorn, installerar min Nod 32 och genomför sökning sen tar jag bort för att processorn inte ska tappa kraft för det. Men som sagt, Nod 32 är bland de smartaste antivirusen som finns. Väldigt bra optimerat och sköter datorns minnes och processorkraft resurser väldigt smart, snabba genomsökningar och väl uppdaterad, rekommenderar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bästa antivirusskyddet är gratis, det heter internetkunskap och ser till att du aldrig laddar ner något virusinfekterat igen.

Jo, sunt förnuft är inte dåligt, dock så är det lätt att man får virus även om man inte laddar ner misstänksamma filer.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...