Guggo Skrivet 26 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2011 Min gissning var alltså fel?Nej :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Gör min frågesport som handlar om lite olika Heavy Metal band: http://www.fuska.se/fragesporter/toplist.php?quiz=3228Kanske inte så bra, men ja. :]Arrgh, kunde alla men datorn segade så fick väldigt kass tid. Trodde svaret skulle vara Frank Zappa på sista frågan men han fanns ju inte bland alternativen. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 (redigerat) 5/5 B) Edit: Men Bruce Springsteen är väl ändå inte heavy metal..? :P Redigerat 28 Juli 2011 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 5/5 B) Edit: Men Bruce Springsteen är väl ändå inte heavy metal..? :PDamn you! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 B) Like a boss. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 4/5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Har ni några musik tips? behöver något nytt att lyssna på som kan utöka min spellista Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Det beror ju helt på vad du är ute efter för typ av musik och vad du redan har. Om det är spotify, länka listan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 http://open.spotify.com/user/pontuszblomqv...Xltb9E9k3zdRmY5 vad jag vet så har ni bra musiksmak, så det är bara tipsa om vad ni gillar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 (redigerat) 5/5 B) Edit: Men Bruce Springsteen är väl ändå inte heavy metal..? :PNä, det har du rätt i. Hade visst glömt bort att han var med. Men han passar ändå in i frågesporten, då namnet på frågesporten heter:"Rocka", han rockar ju runt som en super cooling. http://open.spotify.com/user/pontuszblomqv...Xltb9E9k3zdRmY5 vad jag vet så har ni bra musiksmak, så det är bara tipsa om vad ni gillarSlipknot - SnuffTwisted Sister Redigerat 29 Juli 2011 av zazaza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 Tänkte också säga det om Bruce men ville inte sabba för de som inte gjort frågesporten :P Pontus, du måste lyssna på bra cornelislåtar! du har ju bara hans uttjatade hits som han själv sagt att han tycker illa om. Häst-På-Taket-William I Mina Kvarter Ballad På En Soptipp Vals För Ingens Hundar (bellman) Märk Hur Vår Skugga (bellman) Incestvisa Horoskopsvisa Jag och Bosse Lidén (me and bobby mcgee) Sist Jag Åkte Jumbojet Blues Felicia Adjö Polaren Pär Är Kärlekskrank Till Mtukwa Rosa Lind m.fl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 29 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2011 (redigerat) Well, jag kan Eric Saade - Popular refrängen på svenska nu. B) Jag och min bror. B) Texten är så himla dålig så den blir rolig. Redigerat 29 Juli 2011 av zazaza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg