Guggo Skrivet 21 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Dags för lite IRA-musik här va? Tiocfaidh ár lá, sing up the 'RA SAM missiles in the sky Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 (redigerat) Den där Django Reinhardt var en jävel på gitarr alltså. Dessutom delvis förlamad i händerna! Dessutom en riktig lirare. Redigerat 23 November 2011 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 (redigerat) Han är grym. Tony Iommi (Black Sabbath) fick fingrarna kapade när han utförde sitt arbete och var nära på att ge upp gitarrspelandet. Hans chef introducerade honom för Django Reinhardt vilket inspirerade honom att fortsätta spela, och tillsammans med Black Sabbath skapade han några av musikhistoriens tyngsta plattor där i synnerhet hans gitarrspel utmärker sig. Idag räknas han som en av de mest inflytelserika gitarristerna någonsin. Redigerat 23 November 2011 av Whore Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Yes! morsan ska köpa biljetter till bruce springsteen som vi ska gå på i sommar! Fan vad jag längtar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Åh, sicket dilemma. Jag har tidigare varit fast besluten att gör allt jag kan för att få det att går runt ekonomiskt att flytta till Lund och gå spetsmusik på Spyken där, därför att jag knappt har några vänner här, men en hel del där (och för att jag vet att det är en sjukt najs skola/stad). MEN. Mitt band. Vi börjar spåna på framtidsplaner och det säger ju sig självt att sångaren och den mest musikaliske i bandet inte kan bo 50 mil från de andra. Hurr. Durr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Jag vill bara säga en grej. Idag var det 20 år sen en av världens bästa sångare dog, Freddie Mercury. Jag tycker att vi alla ska minnas honom idag. Skål för Freddie! Jag älskar dig så mycket <3 Här är en av de finaste Queen-låtarna, lyssna för Freddies ära: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 Han är grym. Tony Iommi (Black Sabbath) fick fingrarna kapade när han utförde sitt arbete och var nära på att ge upp gitarrspelandet. Hans chef introducerade honom för Django Reinhardt vilket inspirerade honom att fortsätta spela, och tillsammans med Black Sabbath skapade han några av musikhistoriens tyngsta plattor där i synnerhet hans gitarrspel utmärker sig. Idag räknas han som en av de mest inflytelserika gitarristerna någonsin.Om vi nu är inne på handikappade musiker. Rick Allen, trummis i Def Leppard. Han har en arm! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 Jul hos mange.. http://www.fz.se/bloggar/bildjaveln/20111125/jul-hos-mange Vilket skämt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 Hur kan deras skit låtar sälja mycket, och hur får dom så mycket pengar? 2 sämta låtar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 Preview för Elena Paparizous nya låt: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 Du gillar hennes låtar väldigt mycket :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 Såg precis Timbuktu och Damn! live, jävlar vilket ös. B) Däremot går det inte att jämföra med Red Hot Chili Peppers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg