Layton Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2012 Funderar på bandnamn åt mitt band. Hm...Ta något latinskt/grekiskt eller mytologiskt. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2012 (redigerat) Hett tips! Brian Eno. En av de viktigaste personerna inom ambient. Väldigt minimalistisk musik, och han är tidigare medlem i Roxy Music. Redigerat 5 Februari 2012 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 5 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2012 By This River är en av mina favoritlåtar med Brian Eno, från min favoritskiva av honom, Before And After Science. Roxy Music lät även mycket bättre med honom kvar i bandet. Han är även ansvarig för soundet på Talking Heads magnum opus Remain In Light, vilket blir uppenbart om man är bekant med hans diskografi. :D King's Lead Hat = Talking Heads Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2012 By this river :wub: Inget mer att tillägga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 (redigerat) http://open.spotify.com/track/1qDrWA6lyx8cLECdZE7TV7 :D Redigerat 12 Februari 2012 av 4FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2012 Jo, den är bra. (men det har den varit ett tag nu :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2012 Grammis 2012 nu.. znark. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 14 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2012 Längesen jag har snackat här :P Fan asså, hur läser man jävla noter? Vill gärna lära mig. Hur gör man om en låt i tillexempel ett music program? Tacksam för svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 14 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2012 Längesen jag har snackat här :P Fan asså, hur läser man jävla noter? Vill gärna lära mig. Hur gör man om en låt i tillexempel ett music program? Tacksam för svar.Lite mer specifik får du vara, noter till vilket instrument? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 14 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2012 Lite mer specifik får du vara, noter till vilket instrument?Piano och gitarr just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 14 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2012 Piano och gitarr just nu.Kan du grunderna till något av instrumenten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 14 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2012 Kan du grunderna till något av instrumenten?Haha, faktiskt inte. Det är bara att jag skulle vilja göra om en låt i ett program på datorn. Men jag tror inte det kommer fungera ändå. Måste kunna massor ifall om jag vill klara detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg