Whore Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 Closer är en såndär låt man ska lyssna på med högtalare om man vill göra så att tjejer känner sig obehagliga. :D "I want to fuck you like an animal, I want to feel you from the inside"Är det inte en låt de vill ha sex till är det dem det är fel på. :D You and me baby ain't nothin' but mammals So let's do it like they do on the Discovery Channel B)Love, the kind you clean up with a mop and bucketLike the lost catacombs of Egypt only God knows where we stuck it Classic! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 Bloodhound Gang är faktiskt förvånansvärt klyftiga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 Äsch, det ska vara lite mer mystiskt med texterna! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 9 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 Någon som lyssnat på Infected Mushroom's nya platta Army Of Mushrooms? Har lyssnat lite idag, och än så länge så är nog The Rat min favorit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 10 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 (redigerat) Vill ta och rekommendera det engelska folkrockbandet Mumford & Sons som jag har lyssnat på en stor del de senaste veckorna. De har bara släppt ett album men ett andra är i görningen. Riktigt soft musik, och Marcus Mumford's röst är verkligen speciell! :D Redigerat 10 Maj 2012 av FreakyStyley Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 10 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 Vill ta och rekommendera det engelska folkrockbandet Mumford & Sons som jag har lyssnat på en stor del de senaste veckorna. De har bara släppt ett album men ett andra är i görningen. Riktigt soft musik, och Marcus Mumford's röst är verkligen speciell! :DÅh, någon som förstår mig :,) Så galet bra band ju !Rekommenderar två låtar som troligtvis kommer på nya plattan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 11 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2012 Jag gillar också Mumford and Sons. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 Faaaaaaaade ouuuuut agaaaaaaaaaaaaaaaaaaain. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 Älskar Dead Kennedys, lyssnar på dom när jag är förbannad på allt. Av någon anledning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2012 Hallå där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 19 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2012 Grym låt, grym video och en så fruuuktansvärt söt tjej :,) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2012 Ny låt från Rebecca Black: http://www.fz.se/bloggar/bildjaveln/201205...-rebecca-black/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg