purjo Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 (redigerat) För er som använder Spotify så ger jag er min "dagar i solen"-lista ! Enjoy och kom gärna med förslag på låtar som skulle kunna passa :) http://open.spotify.com/user/cykelsven/pla...jQ004IsCXgQFVx2 Redigerat 27 Maj 2012 av purjo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Du glömde länken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 mycket bra jobbat av mig, men nu är det fixat ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 28 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 MOST PEOPLE GAZE NEITHER INTO THE PAST NOR THE FUTURE; THEY EXPLORE NEITHER TRUTH NOR LIES. THEY GAZE AT THE TELEVISION. §§§§§§§§§§§§§§§ RADIOHEAD §§§§§§§§§§§§§§§ IT OCCURS TO [HIM] THAT IF HE DIED THAT NIGHT HE WOULD DIE HAPPY. --------------------------- BECAUSE HE WAS [LOVED] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 28 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 (redigerat) http://www.cracked.com/article_19423_rock-...5Bcomic5D.html/ Archetypes och Competition är träffsäkert i alla fall. Redigerat 28 Maj 2012 av Juicelol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 30 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2012 This is dubstep. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 31 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2012 Några oupptäckta grymma band/låtar 60-70tal? Menar typ Lizzy, Hendrix, Free, Cat Stevens, The Who, Yes, Simon & Garfunkel osv. Älskar verkligen musiken under 60 och 70 talet. Helt galet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Ska försöka komma med en lista i eftermiddag/kväll. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Jag vet ju inte vad du redan känner till, men jag kan ju brainstorma lite. Jethro Tull Jefferson Airplane The Doors Gordon Lightfoot Jim Croce Al Stewart David Bowie Rolling Stones Mott The Hoople Iron Butterfly Marillion Elvis Costello Rory Gallagher Lou Reed Velvet Underground Bob Dylan Joan Baez Uriah Heep Deep Purple Kansas Iggy Pop Tom Waits Dire Straits Ramones det får räcka så länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 60 och 70-tal var det: The Stooges Black Sabbath Funkadelic Frank Zappa Nick Drake Can Kraftwerk Pink Floyd King Crimson Led Zeppelin Patti Smith Roxy Music Serge Gainsbourg T. Rex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Sex Pistols Richard Hell Roy Orbison The Kinks The Yardbirds Judas Priest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 OCH TELEVISION! Mer intelligent punk lär du inte hitta någon annanstans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg