D48 Skrivet 26 April 2011 Rapport Dela Skrivet 26 April 2011 För kanske ett år sedan så var det ett väldigt snack om tjänsten voddler där man kunde se streamade filmer och serier. Men just nu så verkar det helt dött för det var längesen jag hörde någon snacka om den tjänsten. Hur kommer det sig att inte Voddler kan nå upp i t.ex Spotify's nivå som har blivit ganska så stort och fortfarande växer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 26 April 2011 Rapport Dela Skrivet 26 April 2011 För kanske ett år sedan så var det ett väldigt snack om tjänsten voddler där man kunde se streamade filmer och serier. Men just nu så verkar det helt dött för det var längesen jag hörde någon snacka om den tjänsten. Hur kommer det sig att inte Voddler kan nå upp i t.ex Spotify's nivå som har blivit ganska så stort och fortfarande växer?Utbudet är väldigt snålt...Streamingen funkar inte särskilt bra...Några av grejerna som bidrar till att det inte är på samma nivå som Spotify. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 26 April 2011 Rapport Dela Skrivet 26 April 2011 Tar onödigt förbannat jävla för mycket utrymme på hårddisken. Tänk på dem som laddar ner musik och sådant och sen vill dem ha voddler men får ej plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Kör med Voddler på min iPhone, funkar fint. Dom har lite snålt utbud med gratis filmer, men så ofta tittar jag inte så att det spelar någon roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Tar onödigt förbannat jävla för mycket utrymme på hårddisken. Tänk på dem som laddar ner musik och sådant och sen vill dem ha voddler men får ej plats?Hur jävla liten HDD har du egentligen? =0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Jag har 146.4GB hårddisk och 76.6GB är använt och då vill jag spara lite :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Du behöver inte spara än ju... 70 GB är gott om plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Du behöver inte spara än ju... 70 GB är gott om plats.Mm, fast sen är det ju också att Voddler har dåligt med utbud på gratis filmer också... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Voddlers utbud är värdelöst, klienten buggar och är seg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Kan hålla med om att utbudet var dåligt, men det är trots allt gratis film - man ska inte ha för höga förväntningar. Det som gjorde att jag tog bort det var hur som helst klienten och hur värdelös den är. Håller på att se en film, sen efter ungefär tre kvart så krashar klienten, startar om voddler, får se all reklam igen och sedan får jag spola med den absolut värsta spolningsfunktionen jag någonsin sett (jättekorta hopp, lång buffring och lagg). Då orkade jag inte voddler mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 April 2011 Rapport Dela Skrivet 28 April 2011 Kan hålla med om att utbudet var dåligt, men det är trots allt gratis film - man ska inte ha för höga förväntningar. Det som gjorde att jag tog bort det var hur som helst klienten och hur värdelös den är. Håller på att se en film, sen efter ungefär tre kvart så krashar klienten, startar om voddler, får se all reklam igen och sedan får jag spola med den absolut värsta spolningsfunktionen jag någonsin sett (jättekorta hopp, lång buffring och lagg). Då orkade jag inte voddler mer.Detta är nog det bästa sättet att beskriva voddler och var av samma anledningar jag tog bort voddler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 Kan hålla med om att utbudet var dåligt, men det är trots allt gratis film - man ska inte ha för höga förväntningar. Det som gjorde att jag tog bort det var hur som helst klienten och hur värdelös den är. Håller på att se en film, sen efter ungefär tre kvart så krashar klienten, startar om voddler, får se all reklam igen och sedan får jag spola med den absolut värsta spolningsfunktionen jag någonsin sett (jättekorta hopp, lång buffring och lagg). Då orkade jag inte voddler mer.+1 Stämmer ABSOLUT! Dem filmer jag letade efter fanns inte... riktigt dåligt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.