Hoppa till innehåll

Vad Hände Egentligen Med Voddler


D48
 Dela

Rekommendera inlägg

För kanske ett år sedan så var det ett väldigt snack om tjänsten voddler där man kunde se streamade filmer och serier.

Men just nu så verkar det helt dött för det var längesen jag hörde någon snacka om den tjänsten.

 

Hur kommer det sig att inte Voddler kan nå upp i t.ex Spotify's nivå som har blivit ganska så stort och fortfarande växer?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 3495abc

För kanske ett år sedan så var det ett väldigt snack om tjänsten voddler där man kunde se streamade filmer och serier.

Men just nu så verkar det helt dött för det var längesen jag hörde någon snacka om den tjänsten.

 

Hur kommer det sig att inte Voddler kan nå upp i t.ex Spotify's nivå som har blivit ganska så stort och fortfarande växer?

Utbudet är väldigt snålt...

Streamingen funkar inte särskilt bra...

Några av grejerna som bidrar till att det inte är på samma nivå som Spotify.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan hålla med om att utbudet var dåligt, men det är trots allt gratis film - man ska inte ha för höga förväntningar. Det som gjorde att jag tog bort det var hur som helst klienten och hur värdelös den är. Håller på att se en film, sen efter ungefär tre kvart så krashar klienten, startar om voddler, får se all reklam igen och sedan får jag spola med den absolut värsta spolningsfunktionen jag någonsin sett (jättekorta hopp, lång buffring och lagg). Då orkade jag inte voddler mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan hålla med om att utbudet var dåligt, men det är trots allt gratis film - man ska inte ha för höga förväntningar. Det som gjorde att jag tog bort det var hur som helst klienten och hur värdelös den är. Håller på att se en film, sen efter ungefär tre kvart så krashar klienten, startar om voddler, får se all reklam igen och sedan får jag spola med den absolut värsta spolningsfunktionen jag någonsin sett (jättekorta hopp, lång buffring och lagg). Då orkade jag inte voddler mer.

Detta är nog det bästa sättet att beskriva voddler och var av samma anledningar jag tog bort voddler.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan hålla med om att utbudet var dåligt, men det är trots allt gratis film - man ska inte ha för höga förväntningar. Det som gjorde att jag tog bort det var hur som helst klienten och hur värdelös den är. Håller på att se en film, sen efter ungefär tre kvart så krashar klienten, startar om voddler, får se all reklam igen och sedan får jag spola med den absolut värsta spolningsfunktionen jag någonsin sett (jättekorta hopp, lång buffring och lagg). Då orkade jag inte voddler mer.

+1 Stämmer ABSOLUT!

 

Dem filmer jag letade efter fanns inte... riktigt dåligt faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...