mrhej Skrivet 18 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 dú ska inte säga någonting för att du vet inte vad pokemonen heter det e en tyrnitar .cool tyranitar rättare sagt. ps. an mäl er till pokemonligan. skriv era 5 bästa pokemon under 60lv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 vilken pokemonliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 19 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 äh skriv bara era 5 bästa pokemon under 60lv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 d behöver inte va en kraftig som jaga celebi för den e inge stark bara healing attacker och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GS Boll? Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 jag har suicune feraligatr snorlax soodowoodo ochred gyrados i lvl 60 men hur gör man för att komma med i pokemon ligan???? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 jag har hört att det ska komma ett antal fler filmer=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 nu srev ja in dej på pokemonligan. och du kommer snart få medelanden om du vann eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Kolla på www.serebii.net. Där finns det lite information om filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 dú ska inte säga någonting för att du vet inte vad pokemonen heter det e en tyrnitar .cool tyranitar rättare sagt. ps. an mäl er till pokemonligan. skriv era 5 bästa pokemon under 60lv. Ärligt tarlat: Jag fattade f*n inte ett ord av det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 den kommer bli bra tror jag !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Tror jag med men det får vi se när den kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Det finns många PKMN filmer som inte har kommit hit. Kolla på Serebii.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.