5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 E de nån som vet om man måste lvla om på COD?? E högsta rank på alla cod utom BO där ja e 49, men jag orkar inte göra om. Som tidigare sagt: nej, du behöver inte göra om. Tänkte bara tillägga en sak. Att det är spelskaparna som tar hand om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SarahHolmgren Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Som tidigare sagt: nej, du behöver inte göra om. Tänkte bara tillägga en sak. Att det är spelskaparna som tar hand om det.oki :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkspyro Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Som tidigare sagt: nej, du behöver inte göra om. Tänkte bara tillägga en sak. Att det är spelskaparna som tar hand om det.Ja fast spelskaparna tar inte bort andras saker, dom tar endast bort bug och gör det bättre i onlineläget inget mer. Skulle dom ta bort andras saker så blir dom anmälda för det, om inte dom hittat en person som har något olagligt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkspyro Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 (redigerat) Jag hörde idag på nyheterna att dom har börjat öppna PSN land för land!! Så snart börjar det igen :) Redigerat 15 Maj 2011 av Darkspyro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Yay<333 USA har fått tillgång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkspyro Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Yay<333 USA har fått tillgång.Fan vad gött eller hur PSN kommer snart ^^ Hoppas dom öppnar för oss ganska fort jag har längtat efter mina vänner så jäkla mycket!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 (redigerat) Kommit en ny systemupdatering som ni måste ladda ner. Verkar som att nätverket kopplas upp igen, skönt :D EDIT, när jag byter lösenord så kommer koden 80023156 upp (Nu kan jag den utantill också) -.- Någon som vet vad jag ska göra? Redigerat 15 Maj 2011 av Majvor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 PSN är tillbaks nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Mm, det funkade ett tag för mig. Kort därefter kunde jag inte logga in igen pga. underhåll, igen.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SarahHolmgren Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Mm, det funkade ett tag för mig. Kort därefter kunde jag inte logga in igen pga. underhåll, igen.. -.-Funkade inte för mig sist jag pröva,de va väl typ 20 min sen :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 (redigerat) Skönt att höra att det inte bara är så för mig :P Edit! Nicee att allting inte startades om, skulle fan inte orka börja om på Black Ops nu när man är på 14:e prestigen.. Redigerat 15 Maj 2011 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Fusion har du fått emailen? Man ska ju göra ett nytt lösenord. Fast dem kommer att ta en dag -_-' Skitmånga väntar på email svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.