Muffey Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Fusion har du fått emailen? Man ska ju göra ett nytt lösenord. Fast dem kommer att ta en dag -_-'Skitmånga väntar på email svarNär jag loggade in så var jag tvungen att byta lösenord. btw vet någon hur man får ett-två spel som de skulle bjuda på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Asså vad fan, jag kan inte ändra i PS3et Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 det är nog det som är meningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Spelen man får välja mellan: http://feber.se/spel/art/210232/sony_tillk...r_gratisspelen/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 17 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 Haha.. Lätt LBP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 OpeningTitles, har du ändrat lösenordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 17 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 ne det blir ju inFAMOUS och Dead Nation ;) eller Wipeout HD/Fury. men eftersom jag har två konton på mitt ps3, tror ni att jag kan få 4 spel då? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 17 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 ne det blir ju inFAMOUS och Dead Nation ;) eller Wipeout HD/Fury. men eftersom jag har två konton på mitt ps3, tror ni att jag kan få 4 spel då? :PTror det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 Kan jag få samtliga för jag har typ 4 XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2011 OpeningTitles, har du ändrat lösenordet?Tyvär inte än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2011 Jag förstår inte? :S Varför kan du inte byta för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 Ringde till PSN Supporten och bad dem byta email åt mig, gick galant. Dock så fungerar inte sidan man kan återställa sitt lösenord på, jippie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.