Viruz256 Skrivet 19 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2011 Och varför ska du peka ut Draghon som den absoluta trådlåsaren?? :angry:För att hon gör sitt jobb :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 13 September 2011 Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 Jag körde gambling i Win All Day med dice ett tag sedan.. Började med 13mil bank och spelade på 1 dag mej upp till ca. 150mil. Efter 2 dagar hade jag 1.2bil men orkade inte mera spela rs så körde all in 1.2 bil och förlorade :] såå.. OnT: All in på gambling ! XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 2 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2011 Jag körde gambling i Win All Day med dice ett tag sedan.. Började med 13mil bank och spelade på 1 dag mej upp till ca. 150mil. Efter 2 dagar hade jag 1.2bil men orkade inte mera spela rs så körde all in 1.2 bil och förlorade :] såå.. OnT: All in på gambling ! XDlåter väldigt troligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg