purjo Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Valborg har blivit en ursäkt för ungdomar att få ut och supa. Så jag hängde på det igår och drog ut med några kompisar, tyvärr gjorde min ena kompis bort sig något så fruktansvärt och den andra var lite lost, så chillade mest runt och höll ett öga på mina kompisar, men ändå helt okej kväll :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Firade syrran som tog studenten i fredags Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Firade syrran som tog studenten i fredagsTog hon studenten i fredags?! Dum fråga det var precis va du sa..Me? va? hur? varför? så? tidigt? Satt för övrigt hemma och jobbade på lite olika saker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Tog hon studenten i fredags?! Dum fråga det var precis va du sa..Me? va? hur? varför? så? tidigt? Satt för övrigt hemma och jobbade på lite olika saker..Hon hade prao på sommaren innan i en månad, så hon slutade en månad tidigare.Btw, vad var det för dum fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Jag festade och hade kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Hon hade prao på sommaren innan i en månad, så hon slutade en månad tidigare.Btw, vad var det för dum fråga?Dumma frågan var "Tog hon studenten i fredags?" Eftersom att det du skrev var "Hon tog studenten i fredags" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 Drog ut vid elvatiden med en bensin dunke, jag och några polare tände en brasa. Stack hem vid 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 Var hos flickvännen, drog ut på byn. Var kallt som fan och alla dissade så vi stack hem igen och chillade B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 Drog ut vid elvatiden med en bensin dunke, jag och några polare tände en brasa. Stack hem vid 4.Kan tilllägga att dunken inte mer existerar och det förekom explosioner och en del öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 Kan tilllägga att dunken inte mer existerar och det förekom explosioner och en del öl.Haha underbart :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.