Whore Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 Robert Smith i The Cure är känd för sin slarvigt påmålade, spökliknande sminkning. Vems smink var det han lånade första gången han fick för sig att göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 Var det inte Siouxsie Sioux's smink han lånade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 (redigerat) dåså då fortsätter jag. svensk tv-programserie producerad av OTW Television Programledare är *** som reser runt till familjers sommarhus runt om i Sverige för att hjälpa till med olika inredningslösningar.**** lagar även mat utifrån lokala, närproducerade råvaror i respektive avsnitt. Oftopic om ni undrar varför jag skrivit *** så har jag döljt svaret Redigerat 22 Juni 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 "Berg flyttar in" kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 "Berg flyttar in" kanske?fel såvitt jag vet har jag aldrig sett henne laga mat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 Sommar med Ernst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 Sommar med Ernst?Rätt Din tur zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 Vilken pirat var känd som havsdjävulen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 Vilken pirat var känd som havsdjävulen?Hette han svartskägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 Yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 Yes.gött då fortsätter jag svenskt matprogram som började visas 2007 som visats i TV4 Plus och TV4 där skådespelaren **** är programledare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.