Poesi Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Jag googlar inga svar i just den här leken, blir tråkigt då. Jag kunde svaret. Vad heter låt #4 på Lou Reeds skiva Transformer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Ger dig rätt även fast du hade med en bokstav för mycket Bokstaven i ska bort så blir det rätt :D (tror du googlade fram svaret med)Jag som stolt halvfinne kan säga att det är ett "a" i slutet. Inte ett "i"eller "k". OnT: Inte den blekaste aning :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 17 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 (redigerat) låten heter hanging round och är 3.39 lång. Min tur Vad Är det för nummer på Bussen som går från Borås till Svaneholm? Redigerat 17 Maj 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 17 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 (redigerat) Ger dig rätt även fast du hade med en bokstav för mycket Bokstaven i ska bort så blir det rätt :D (tror du googlade fram svaret med)Du googlar ju för fan fram alla dina svar också. Dessutom hade han väl inte stavat fel om han sökte efter namnet. Redigerat 17 Maj 2011 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 17 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 Charles Ingvar på din fråga svarar jag nummer 32. Jaa, 32 låter rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 17 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 Charles Ingvar på din fråga svarar jag nummer 32. Jaa, 32 låter rätt.fel Ledtråd Numret är nåt på 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 17 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 (redigerat) 155? googlade...(inte bra ) :student: Hmmm...Kanske för svår/omöjlig. Vilket ord finns i svenskan och i engelskan som ej kan skrivas i runescape? DEN går nog INTE att googla :P Redigerat 17 Maj 2011 av Bart1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 17 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 Bra (bh och bra), vad jag kommer ihåg från när jag spelade för många år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 17 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 Nice.. trodde nästan ingen skulle klara den. men vad är din fråga då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 19 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 Lätt fråga då för jag inte kan komma på nåt.... Vilken stad kommer Läkerol ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 19 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 Lätt fråga då för jag inte kan komma på nåt.... Vilken stad kommer Läkerol ifrån?Nu måste du säga om jag har fel eller rätt för är osäker. Men kom att tänka på Läkerol arena nere i Gävle så jag svarar Gävle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Rätt svar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.