Whore Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Har du bevis på att "al-qaeda" inte finns, eller att Usama Bin Ladin är en myt?Om du vill kan du också få visa bevis på att han har varit död länge, förutom någon som sagt det. I vilket fall tycker jag det är jävligt dumt att ta en lång omväg runt den publika förklaringen och på så sätt skapa konspirationsteorier när det lättaste oftast är det rätta svaret.Okej, det kanske inte mycket som backar upp att han faktist är död, men konspirationsteoretiker har ännu mindre bevis som pekar på att han har varit död länge. Du verkar vara en sådan som tror på precis alla konspirationsteorier oavsett om dom är så löjliga att man skrattar åt dem. Bin Ladin som CIA-agent? Sitter han hemma hos bush och skrattar åt hur dumma folk är som tror på att han verkligen är död? Isåfall skulle dom ju ha ett problem eftersom så många jobbar på att bevisa att han faktist lever. Varför kommer det alltid upp en massa konspirationsteorier så fort någon av värde dör?Att han har blivit tränad av CIA är väl ingen hemlighet direkt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 (redigerat) Ladin, inte Laden. Varför säger alla Laden? Jeppe9: Ojoj vad fel ute du är. NATO är inte ens i närheten av Pakistan och härjer. Skaffa dig lite allmänbildning och återkom till Debatt forumet sen tack.Läs om du kan det innan du säger något. Citerar "VAD JAG HÖRT" Redigerat 4 Maj 2011 av JePPe9 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Fake. Den där bilden publicerade (igen) en TV kanal från Pakistan strax efter hans död. Har inget att göra med USA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Läs om du kan det innan du säger något. Citerar "VAD JAG HÖRT"Ja och han rättade dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 5 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2011 Ja och han rättade dig.Jaså? När han sa "Ojoj DU är fel ute" Det är väl inte jag som är helt ute och cyklar då eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2011 Håll er till ämnet för bövelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 5 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2011 (redigerat) Ladin, inte Laden. Varför säger alla Laden? Jeppe9: Ojoj vad fel ute du är. NATO är inte ens i närheten av Pakistan och härjer. Skaffa dig lite allmänbildning och återkom till Debatt forumet sen tack. Redigerat 5 Maj 2011 av Luminary Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 6 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2011 Laden eller Ladin, Ghadaffi eller Khadaffi, det är väl nån smaksak antar jag väl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2011 Det handlar om att arabiska namn inte kan direktöversättas till vårt alfabet. I alla fall i Khadaffis fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2011 Bild från FBIWow, du använder amerikaner som en källa på stavning. Det är som att använda Kissie som en källa på hur tjejer ska se ut. Good Job. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2011 Hepp, det klarade ni inte. Då låser vi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg