OpeningTitles Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 Funkar det för er? Inte för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 PSN är ju hackat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 PSN är hackat och har varit ganska länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 Funkar det för er? Inte för mig..Så länge det inte funkar för dej funkar det inte för någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 3 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 Asså, jag vet att det är hackat -_- Visst det från början. Jag undrade om några kan spela online, det skulle typ komma tbx imorgon eller kl 10 på kvällen idag :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 (redigerat) "Utöver 77 miljoner hackade Playstation-konton erkänner Sony nu att 25 miljoner andra konton hackats, och att kontokortsuppgifter är på avvägar..." http://svt.se/2.22620/1.2412176/annu_ett_d...ntrang_mot_sony -------------------------------------------------------------- Detta handlar alltså inte om någon ny attack utan detta hände samtidigt som den här PSN-attacken som skedde den 16-17 april. Jävligt stor skillnad. Redigerat 3 Maj 2011 av woody Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 http://blog.us.playstation.com/ kontinuerliga uppdateringar och nyheter om Playstation 3 och Playstation Network. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Kreditkort för MÅNGA personer har blivit stulna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Kreditkort för MÅNGA personer har blivit stulna :PNej, alla kreditkortsnummer är krypterade och CVC koden sparas inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.