SarahHolmgren Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Hur lägger mann till vänner här på FUSKA.SE?? Och vad har man vännerna till, kan man typ chatta med dom eller e man bara vänner?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Här lägger du till vänner: Och det enda skillnaden mellan "icke-vän" och vän är väl att man visar att man är vän med dom. lol Samt att man hittar dom lättare :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SarahHolmgren Skrivet 15 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Här lägger du till vänner: Och det enda skillnaden mellan "icke-vän" och vän är väl att man visar att man är vän med dom. lol Samt att man hittar dom lättare :PTackar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 En b-rud på fuska.se? Man kanske skulle börja hänga här lite oftare.. ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 (redigerat) En b-rud på fuska.se? Man kanske skulle börja hänga här lite oftare.. ;Dhaha :P EDIT La till en smiley Redigerat 15 Maj 2011 av KawaiiNekoFTW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 En b-rud på fuska.se? Man kanske skulle börja hänga här lite oftare.. ;DKolla lite anime? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 17 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 Kolla lite anime?Va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 Va?Finns många brudar där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 17 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 Finns många brudar där.Då föredrar jag nog faktiskt riktiga personer. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2011 Ja, det är en tjej på fuska.se. Väx upp för fan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2011 Ne, jag ska nog sluta att hänga här trots allt. Var inte alls lika trevligt som jag kom ihåg det. P12'er + politiker-wannabees = kaoz. Känner jag fuska rätt så låses tråden nu och man får ett antal varningar, eller så kommer 20 pers och skriver "hej då tack för att du lämnar fuska" etc. Och ja juste, välkommen till fuska TS. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2011 Ne, jag ska nog sluta att hänga här trots allt. Var inte alls lika trevligt som jag kom ihåg det. P12'er + politiker-wannabees = kaoz. Känner jag fuska rätt så låses tråden nu och man får ett antal varningar, eller så kommer 20 pers och skriver "hej då tack för att du lämnar fuska" etc. Och ja juste, välkommen till fuska TS. :)Jag måste fråga, vad är "politiker-wannabees"? :P Vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg