Poesi Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2011 Skulle gissa på att han menar folk som skriver i korrekt svenska och diskuterar saker med varandra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2011 Skulle gissa på att han menar folk som skriver i korrekt svenska och diskuterar saker med varandra.Ptcha, mer folk som ska vara så negativa om exakt allting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2011 Ptcha, mer folk som ska vara så negativa om exakt allting.Jag förstår inte riktigt kopplingen. Kan du utveckla? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2011 Jag förstår inte riktigt kopplingen. Kan du utveckla? :PHan tycker att politiker är.. negativa.Så när man är negativ här på fuska så är man.. wannabe-politiker. wat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SarahHolmgren Skrivet 19 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 Vad handlar denna diskusion om?? :) :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 19 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 Vad handlar denna diskusion om?? :) :huh:Eeeeh, a1exander verkar ha någe problem med att folk skriver med bra stavning och har rätt... eller nåt sånt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SarahHolmgren Skrivet 19 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 Eeeeh, a1exander verkar ha någe problem med att folk skriver med bra stavning och har rätt... eller nåt sånt :)oki :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 19 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 oki :gitarr:Antagligen någon P12:a som är Sarah...Troll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 19 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 Antagligen någon P12:a som är Sarah...TrollVad är detta för dålig stil?Man kallar inte folk för troll bara för att man kan? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 19 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 Jag är negativ till det mesta som jag anser onödigt. Är jag en wannabe politiker då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 Jag är negativ till det mesta som jag anser onödigt. Är jag en wannabe politiker då?Enligt a1exander, ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Ok, vem ger a1exander en varning för brott mot §1? Note: anmäler mitt egna inlägg så denna tråd kan låsas för att undvika allt för mycket off-topic då tjejen har fått den hjälp hon frågade efter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg