zzzzzzzozaza Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Hej! Jag heter Philip och 13 år. Jag spelar emerald och bor i lund. Finns det någon annan som också spelar emerald, eller ruby/saphire/leaf green/fire red, blue, yellow whatever, som har en linkkabel så man kan byta pokemon. Jag började i tisdags så min högsta pokemon är lvl 60 men ändå :) . Ps. bor på östra torn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Ja. s: Fast mina föräldrar låter säkert inte mig göra sånt här, så det går nog inte. Tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zzzzzzzozaza Skrivet 17 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 Ja. s: Fast mina föräldrar låter säkert inte mig göra sånt här, så det går nog inte. Tror jag. Någon annan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Någon annan? Jo jag men jag bor i Halmstad så det tar ungefär 1 timmes körande.Men precis som Jos sa så tror jag inte att mina föräldrar tillåter mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinkosten Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 Har du inga kompisar som spelar? För det är nog det bästa sättet, jag skulle knappast vara med någon helt okänd utan att han någon form av kidnappnings-/frihetsberövande tankar. Lycka till med lirandet, annars kan du ju rekrytera några kompisar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg