Hoppa till innehåll

Låtar I Mp3 Till Bilstereon?


Fjeddo

Rekommendera inlägg

Tjenare!

 

Håller på att fixa musik från Spotify till bilen, men jag har för mig att stereon i bilen inte kan spela upp mp3-filer. Jag undrar därför vilken typ av fil jag ska konvertera filerna till?

 

Jag undrar också om det finns något bra program för sådant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du menar på CD så kan väl i princip alla bilstereos spela upp .mp3 skivor om du bränner skivan som en musikskiva och inte som en lagringsskiva med .mp3-filer..

Hm, jag har gjort så att jag bara helt enkelt har dragit över mp3-filerna till skivan, men det fungerar inte. Hur ska jag annars göra?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Tjenare!

 

Håller på att fixa musik från Spotify till bilen, men jag har för mig att stereon i bilen inte kan spela upp mp3-filer. Jag undrar därför vilken typ av fil jag ska konvertera filerna till?

 

Jag undrar också om det finns något bra program för sådant.

 

 

 

 

 

hmm ja du du får no bränna i vindows media player format kommer inte i håg vad de heter men de brukar stå när man rippar skivor från cd läsaren / jag använder windows media player till de men....

 

Gå in i ditt brännarprogram så ska du se att det finns något som heter Audio-CD eller något i den stilen, alltså inte mp3. Den väljer du och sen tar du in dina mp3 filer.

 

de är inte säckert att den bränner i de formatet! men troligtvis så gör de dä./ de står väll :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare!

 

Håller på att fixa musik från Spotify till bilen, men jag har för mig att stereon i bilen inte kan spela upp mp3-filer. Jag undrar därför vilken typ av fil jag ska konvertera filerna till?

 

Jag undrar också om det finns något bra program för sådant.

Såja, Link

Hade samma problem, bara att dra dina låtar till programmet och bränna ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...