OpeningTitles Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2011 Lol, har hört en massa massa! rykten om att jorden går under lördag den här veckan :o P.g.a Jordbävning. Om det är sant så ska jag störa alla Black ops spelare i PS3 genom att göra värsta ljuden: OMG, NOOB, FKING CAMPER, omg nice camphru duh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2011 Det är med 99,9% chans helt fel. Dessa rykten kommer och går, jorden går nog inte under förrens jäkligt många år. (När det händer, så är vi alla som lever på jorden idag, döda) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2011 Ja det är sant. Så p12a på cod nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2011 Det är tyvärr sant. Sen kommer jorden gå under en gång till 2012. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2011 (redigerat) Fin procentsats 3FJSKFJSKGJES vart fick du den ifrån? Samma gubbe sa att jorden skulle gå under 1994, 16 år senare så lever man fortfarande. Redigerat 18 Maj 2011 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 19 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 (redigerat) Var det inte så att det är en 89 år gammal gubbe som studerat bibeln i sitt hela liv och nu kom han fram till att alla människor skulle dö på lördag för att när de så kallade Noaks ark hände så sade gud att ingen människa skulle leva om 7000 tusen år och på lördag är det den dagen?:P Redigerat 19 Maj 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 19 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 Vad jag har hört har den här gubben letat fram årtal osv ur bibeln och med hjälp av ekvationer räknat ut att jorden skulle gå under september 1994. Nu blev det ju inte riktigt så, så han räknade om och fick fram nu på lördag. Låter sannolikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 19 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 Hur kan man tro på sånt?! Sånt har ju man sagt i 2000 år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 19 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 Sålänge det är efter mitt lan så är det ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 19 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 Sålänge det är efter mitt lan så är det ok.hehe OnTopic:Tror inte på att världen går under förrän om typ 9001 (over 9000!!!!!!) år, och då är jag död ändå. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SarahHolmgren Skrivet 19 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 Om alla ryckten hade varit sanna hade jorden gått under typ sex gånger sedan 2000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 19 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 Det härligaste är "det här är inget som kan ha hittats på av människor, utan det här står i bibeln" höjden av motsägelsefullhet. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.