OpeningTitles Skrivet 19 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 (redigerat) Att en bok kan förutspå jordens undergång låter rätt töntigt.. Aja, jag tror inte på det. Men tänk, TÄNK om det skulle ha varit på riktigt. Vilken panik det skulle ha varit över hela världen. Redigerat 19 Maj 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 Jag skulle skita fan i det och bara dö. Jag gillar inte människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 Hohohoho, detta går jag absolut inte på för fasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 Min flickväns familj är rätt så hyperreligiös, så nu är hon jävligt orolig över detta. FACEPALM FÖR HELVETE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 Frukt-medsaksomkattergillar: Peta på dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 Ja.... Sitter nu här och skriver, det är lördag. Jag lever, what do?! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 Ja.... Sitter nu här och skriver, det är lördag. Jag lever, what do?! xDGe gubben en ärlig chans, han sa faktiskt 18:00 på lördagen ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 Det är nog imorgon du bör skriva ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 HETFIT JAH HAERH SEXTÅNN TIMMAR PO MEJJ Å LEVAH!!!!!!!!WORHODGWEUTGRGRWG9+0FE Får se om 16 timmar då~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Farväl kära forumiter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Ja det är sant. Så p12a på cod nu. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 jag är så trött på att folk ska tro att jorden går under. Är bara så himla överdrivet. och plus, eftersom inte gud skrivit bibeln, och ingen kan bevisa att gud finns så kan ingen bevisa att jorden kan gå under. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.