Hoppa till innehåll

Maxmotives?


BeccarN
 Dela

Rekommendera inlägg

När man är inne och läser på olika fusk så kan man se att folk kommenterar och frågar om maxmotives. Vad är denna kod till för?

Jag fick först för mig att det var för att kunna ha större familj men när jag knappade in koden hände nada? Dessutom vill jag kunna ha större familj och det finns väl en kod för det?

 

Tacksam för hypersnabbt svar :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du lirar the sims 3 så kan jag medge att maxmotives INTE finns på the sims 3.

Maxmotives gör så att alla dina behov kommer upp till max och fungerar i the sims 2.

 

För att göra liknande i 3 så ska du skriva testingCheatsEnabled true/false där true=ON och false= OFF

sedan är det bara att "dra" upp mätaren med musen för dina behov, på vissa behöver du hålla in shift.

Kom bara ihåg att stänga testingCheats.... för att annars kan spelet krascha (har jag hört)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du har på The Sims 2 så funkar inte maxmotives om du bara har installerat The Sims 2 på datorn, för du måste ha ett prylpaket/expansionspaket installerat. Om du har The Sims 3 så vet jag inte, men då är väl det som skinkosten sa...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Om du har på The Sims 2 så funkar inte maxmotives om du bara har installerat The Sims 2 på datorn, för du måste ha ett prylpaket/expansionspaket installerat. Om du har The Sims 3 så vet jag inte, men då är väl det som skinkosten sa...

precis som skinkosten sa så funkar maxmotives bara på sims2 och som layton sa så måste du ha ett expansionpaket installerat för att det ska funka
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...