azazoo Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 (redigerat) Hej! jag har försökt och göra en gameplay på min dator och lägga ut på youtube men när jag har börjat spela in mitt spel (inte med kamera) så får jag aldrig in mina typ komentarer i videon. så jag undrar om det fins något pogram som man kan spela in och komentera samtidigt? har tyvär inga pengar att köpa ett pogram så allra hällst ett gratis. här är ett ex: Redigerat 20 Maj 2011 av azazoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
azazoo Skrivet 20 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 tack men det pogramet kostar väll... annars så kan man jö bara spela in 30 sec i taget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 tack men det pogramet kostar väll... annars så kan man jö bara spela in 30 sec i taget...betala då di snåljåpp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
azazoo Skrivet 21 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 betala då di snåljåpp!ja men för det första så är jag bara 13 så jag har inget bank konto. för det andra så ska jag spara mina pengar till att bygga en ny dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 ja men för det första så är jag bara 13 så jag har inget bank konto. för det andra så ska jag spara mina pengar till att bygga en ny dator.För det tredje, någonting måste man oftast offra för att få det man vill, allt är inte gratis. annars kan du redigera klippen efter att du spelat in dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 ja men för det första så är jag bara 13 så jag har inget bank konto. för det andra så ska jag spara mina pengar till att bygga en ny dator.ne men skjit i ajt filmja då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 27 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 Som Quinnox sa kan du ju lägga till kommentarer efter att du spelat in allt. Det är så de flesta gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.