WishCookie Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Ja som rubriken beskriver ämnet, vad har ni för titel i skolan? T.ex man skulle kunna ha titeln klassens clown eller annat som klassens MVG elev osv. Jag har just nu titeln klassens Lady Gaga. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 jag är klassens... öh... öhm... nä vet du vad, jag är ingen. Eller jag kanske är klassens layton :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 21 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 jag är klassens... öh... öhm...nä vet du vad, jag är ingen. Eller jag kanske är klassens layton :DDen normala ungen då alltså? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 bob dylan ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 (redigerat) Jadu, jag är väl typ killen som vågar vara sig själv och har lätt till skratt. =) Har däremot ingen riktigt "titel". Redigerat 21 Maj 2011 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Den omotiverade killen antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 "Den skoltrötte personen som börjar och gör klart sina uppgifter i sista minuten". Har väl inte den titeln, men det skulle beskriva mig bra. Blir uppgifterna bra? - nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Typ något i stil med "Kompisen". Nästan alla gillar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 21 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Typ något i stil med "Kompisen". Nästan alla gillar mig.Schysst :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 "Alla är schyssta. Alla blir kaxiga. Allt för att man ej gillar en någon." - Jesper J Min slogan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Sergeant. Kommer inte ihåg vad de fick det ifrån. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Ingen aning, men jag drar många dåliga skämt som söver folk XD Men när jag spelar med kompisar på PS3an så kallar dom mig för "pkuk" efter en historia där folk kallade mig för "proccock" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.