BigGroter Skrivet 15 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2011 Inte är det svenskan då.Haha, klockren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 18 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2011 (redigerat) "Skägg" eller "Skägget" Redigerat 18 Juni 2011 av Darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 några "smeknamn" jag har samlat på mig är "Filten", "Zexzi boi!" och "Guds son". Även "Brainiac" tror jag har nämnts men är inte helt säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 13 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2011 (redigerat) några "smeknamn" jag har samlat på mig är "Filten", "Zexzi boi!" och "Guds son". Även "Brainiac" tror jag har nämnts men är inte helt säker.Är du här för att dö för mina synder? Redigerat 13 Augusti 2011 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Blev alltid kallad fyllot pga mitt beteende när jag alltid kom till skolan skittrött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Är du här för att dö för mina synder?Nej verkligen inte. Jag var bara gudomligt bra på algebra enligt mina klasskamrater. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Nej verkligen inte. Jag var bara gudomligt bra på algebra enligt mina klasskamrater. :DOch jag som hoppades på ett sorglöst liv utan skuld. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Kaktusen Hackern Datornörden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Bortskämd snobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Långeman! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Tofsen, Walle, Språkjäveln Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 1 September 2011 Rapport Dela Skrivet 1 September 2011 Har fått några random smeknamn, tex: Grillspettan, spexwestside osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.