Guggo Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Skrivet 3 Juli 2011 Eh, tja. Läser spanska på universitetet. I skolan läste jag spanska och franska. Citera
MentalogisT Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Skrivet 3 Juli 2011 Jag läser spanska, och ska nog försöka börja med latin. Citera
Mumutio Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Skrivet 3 Juli 2011 Det finns inget språk som heter kinesiska.Om jag har rätt så har de samma skriftspråk, alltså samma tecken, i hela Kina- alltså kinesiska? Det talade språket är däremot helt olika i olika delar som du skrev. :o Citera
PussyCat Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Skrivet 3 Juli 2011 Om jag har rätt så har de samma skriftspråk, alltså samma tecken, i hela Kina- alltså kinesiska? Det talade språket är däremot helt olika i olika delar som du skrev. :oHar för mig att det finns olika stilar för skriftspråk (?), traditionell/klassisk och modern. Citera
Nissebils Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Skrivet 3 Juli 2011 Spanska, ska byta till extra Engelska för jag tycker spanska är skittråkigt Citera
CeZ Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Skrivet 3 Juli 2011 Spanska, ska byta till extra Engelska för jag tycker spanska är skittråkigtDet gjorde jag också, du kommer inte att ångra dig. Citera
GamesDean Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Skrivet 3 Juli 2011 Spanska. Är 100% helkass på det.Dis^ Suger röv att man inte kan välja extra engelska i min skola, kommer i princip aldrig ha någon användning för det efterblivna språket om jag inte åker till Spanien. Att läraren är dum i huvudet gör inte heller saken bättre. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.