lolkfezt Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2011 Spanska. Är 100% helkass på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 25 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2011 Läser tyska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 25 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2011 Läser franska men gud vad jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Español. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Eh, tja. Läser spanska på universitetet. I skolan läste jag spanska och franska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Jag läser spanska, och ska nog försöka börja med latin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Det finns inget språk som heter kinesiska.Om jag har rätt så har de samma skriftspråk, alltså samma tecken, i hela Kina- alltså kinesiska? Det talade språket är däremot helt olika i olika delar som du skrev. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Om jag har rätt så har de samma skriftspråk, alltså samma tecken, i hela Kina- alltså kinesiska? Det talade språket är däremot helt olika i olika delar som du skrev. :oHar för mig att det finns olika stilar för skriftspråk (?), traditionell/klassisk och modern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Spanska, ska byta till extra Engelska för jag tycker spanska är skittråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Deutsch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Spanska, ska byta till extra Engelska för jag tycker spanska är skittråkigtDet gjorde jag också, du kommer inte att ångra dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Spanska. Är 100% helkass på det.Dis^ Suger röv att man inte kan välja extra engelska i min skola, kommer i princip aldrig ha någon användning för det efterblivna språket om jag inte åker till Spanien. Att läraren är dum i huvudet gör inte heller saken bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.