Schassen Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 sorry för mitt långa inlägg. Ska inte hända igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 vad säger norrmännen när dem blir träffade i pannan? -det var nära ögat! :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Denna är bäst! (ingen bellman) En amerikan, Israel, och arab var och flög så sa de: hej vet ni vad vi gör så här alla vi kastar ner en sak och så åker vi ner och ser vad som händer. de andra sa ok. först kastade Amerikanen ner väskor med pengar. Så åkte de ner! så såg de massor av människor som var glada så frågade de: varför är ni glada? Så sa människorna: Jo, det flög ner väskor med pengar så nu är vi inte fattiga längre. så sa de ok. Så flög de upp igen.......... så ar det israelens tur han kastade ner massor av mat. så åkte de ner igen. Så såg de massor av människor som var glada. så frågade de: varför är ni glada? så svarade människorna: Det ramlade ner massor av mat från himlen så nu behöverr vi inmte svälta mer! så sa de ok och flög upp igen! Så var det Araben. han kastade ner en massa granater. Så sa Amerikanen och Israelen: ÄR DU GALEN!? MÄNNISKOR KAN JU DÖ!!!! Så sa han: och, man fick kasta vad man ville! så åkte de ner. så såg de att allt var ner bombat fast det var en pojke som skrattade. Så sa de: Pojke är du galen?! Varför skrattar du?! Så sa han! Min mamma fes så exploderade huset!!! :D Haha,jag har hört en liknande förr :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 heheheehehehehe skojsig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Det var en gång en norsk en tysk och Bellman som åkte flygplan då piloten medelade att planet hade för mycket övervikt och att det skulle störta om alla passagerana inte slängde ut en sak var. Norsken slängde ut ett äpple. 30 sekunder senare kom det en flicka som grät springande på marken och sa: - BUHU, jag fick ett äpple i huvudet. Tysken kastade ner ett päron. 25 sekunder senare kom det en annan flicka som grät springande nere på marken och sa: -BUHU, jag fick ett päron i huvudet. Bellman kastade ner en atombomb och 35 sekunder senare så kom det en pojke som skrattade springande på marken och sa: - HAHA, jag fes så att skolan sprängdes! Ganska så kul tycker jag! Vad retligt. Typ bara några sekunder innan jag skrev den så skrev Manga master den fast på ett annat sätt! :( Haha ! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 sorry för mitt långa inlägg. Ska inte hända igen nä va inte ledsen för det :P det var ju många goda skratt man fick sig där :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.