Layton Skrivet 26 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2011 1. Sorry, tänkte att det var lite Eurovison. Dels för att det var en ESC-tråd under din :) 2. Okej, men så då kan du väl ta Mikronesiska Federationen nästa gång? (skääämt) 3. Ja, men jag har endast sett länder som ligger i Europa eller nära Europa som är med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 26 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2011 1. Sorry, tänkte att det var lite Eurovison. Dels för att det var en ESC-tråd under din :)2. Okej, men så då kan du väl ta Mikronesiska Federationen nästa gång? (skääämt)3. Ja, men jag har endast sett länder som ligger i Europa eller nära Europa som är med... 3. Ta Israel som exempel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2011 Ok för det första så står inte Euro för Europa det har det aldrig gjort.wait... what? vafan menar du att det står för då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 26 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2011 wait... what? vafan menar du att det står för då? Då menar jag just Euro delen i tävlingens namn, Rofl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 26 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2011 (redigerat) Eller vänta nu, jag kan alltså ställa upp som vilken land som helst med vilken låt som helst? Trodde man skulle välja en låt gjord av en grupp eller artist från de landet man väljer. Då blev de genast mer intressant. Redigerat 26 Maj 2011 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2011 Då menar jag just Euro delen i tävlingens namn, RoflUpp från golvet då och förklara för mig vad du tror att det står för i just det namnet då, gärna även vad du har för anledning att tro att det inte står för Europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 26 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2011 (redigerat) Upp från golvet då och förklara för mig vad du tror att det står för i just det namnet då, gärna även vad du har för anledning att tro att det inte står för Europa.Ja, om du håller dig aktiv under Eurovision så hör du att dom säger vad Eurovision står för. ^^ Anmäl er det finns 9 platser kvar! Redigerat 26 Maj 2011 av WishCookie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2011 Alla som är medlem i EBU (European Broadcasting Union) får delta i Eurovision Song Contest. Här kan du kolla på alla som får delta: http://en.wikipedia.org/wiki/European_Broa...g_Union#Members Alltså är det en massa utanför Europa som får delta. Det är inte så svårt att komma in i EBU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 26 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2011 Alla som är medlem i EBU (European Broadcasting Union) får delta i Eurovision Song Contest. Här kan du kolla på alla som får delta:http://en.wikipedia.org/wiki/European_Broa...g_Union#Members Alltså är det en massa utanför Europa som får delta. Det är inte så svårt att komma in i EBU.Ja, precis. Delta gärna ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 26 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2011 Rolig idé! Får tummen upp från mig! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 26 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2011 Ok, vi har 12 deltagare och snart kör vi igång! Anmäl er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2011 Ja, om du håller dig aktiv under Eurovision så hör du att dom säger vad Eurovision står för. ^^Jag hatar Eurovision, inte värt att se skiten för att få svar på en sådan petitess.End of discussion, annars blire för mycket OffTopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.