Ohm Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 Äh sånt tror jag inte på. Min biologilärare gissar inte, han vet. Eller sa han att gissningen KAN? Jamen dåså. Klart den kan är ju inte omöjligt. Men just i detta sammanhanget så var det inte ÄR. Tyvärr, Nomatic.Kan väl säga att lärare av olika slag inte alltid har rätt gällande allt bara för att de är lärare, kan själv räkna upp många felaktigheter mina lärare har sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 31 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2011 Ja, kanske det... ibland har lärare fel, men jag tror inte min NO-lärare skulle spruta ut massa fakta som inte stämmer... eller var det fel nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2011 Tyvärr är det många saker som man lär sig i grundskolan som är rent förkastligt för att man för flera år sen visat att informationen är felaktig efter som den är gammal eller att man lär ut saker som är så simplifierade att det inte förklarar hur saker funkar på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 1 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2011 Tyvärr är det många saker som man lär sig i grundskolan som är rent förkastligt för att man för flera år sen visat att informationen är felaktig efter som den är gammal eller att man lär ut saker som är så simplifierade att det inte förklarar hur saker funkar på riktigt.Jaha, okej... okej :DÄhum... känns som vi kommit lite ifrån ämnet nu? Jag menar... vi skulle väl snacka om när man slutar växa. Fast jag har fått svar nu på det, kommer tydligen inte bli så mycket längre da... blah blah.Men jag ska nog prova att mäta mig på morgonen och sedan på kvällen och med hjälp av det räkna ut medelvärdet för att kunna ge ett exakt värde på hur lång jag är :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
traaviaan Skrivet 1 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2011 du sa att du är 174. min bild lärare var 174 cm när hon gick i fyran, nu är o ca 35 och hon är 177 cm. man slutar garanterat växa vid olika tider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 1 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2011 Aa, jag natar att din bildlärare växte mycket som barn 174 i fyran??? Shit. Då var jag kanske 150, tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.