linkis Skrivet 8 November 2003 Rapport Skrivet 8 November 2003 Jag vet ett fusk till HULK här är det: GMMSKIN man går in på option sen ska man gå in på en sak och så ska man leta upp ett stele som man ska ändra off till on.!
Xbox Man Skrivet 16 November 2003 Rapport Skrivet 16 November 2003 Grönt är skönt men ändå inte!!!! _____________________________ Xbox Rules the World!!!!!! :new_cussing:
Secred Skrivet 16 November 2003 Rapport Skrivet 16 November 2003 lol, grönt är en av favoritfärgerna för xboxen är grön och svart. Hohahihåhuhöhehyhyhä! Vad lustigt! :lol: :lol: :lol: Hulken är grym hur som helst!
StoneHead Skrivet 16 November 2003 Rapport Skrivet 16 November 2003 WOW!!!!!!!!!!!!! Asgrymt fusk!!!!!!!!!!!
Secred Skrivet 16 November 2003 Rapport Skrivet 16 November 2003 Ojdå, jag svarade inte på om fusket fungerade. zooryy (eller hur det nu stavas :evil: )!!! Jag tycker att fusket var bra precis som stonehead. ASGRYMT, WOW!!! Vilket shit alltså (jag menar cheat fattar du väl (bra!) )!!!!!! Det funkade skitbra. Med det fusket kan man nästan klara ut spelet med två händer, två fötter, ett huvud och en hjärna. :P
Gäst Xray Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 Ojdå, jag svarade inte på om fusket fungerade. zooryy (eller hur det nu stavas :evil: )!!! Jag tycker att fusket var bra precis som stonehead. ASGRYMT, WOW!!! Vilket shit alltså (jag menar cheat fattar du väl (bra!) )!!!!!! Det funkade skitbra. Med det fusket kan man nästan klara ut spelet med två händer, två fötter, ett huvud och en hjärna. :P VAD GÖR FUSKET!!!! INGEN SÄGER VAD DET GÖR!!!! PS: Hulken suger.... efter ett tag.... Man kan sälja spel på www.blocket.se
Gäst Xray Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Skrivet 3 Februari 2004 Jag har väntat i 2 månader på svar nu... :P
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 JAg tycker Hulken är rätt cool... Han är rätt bra på Marvel VS capcom 2.
Kassler Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 Inte så Praktiskt med tanke på hur han blir... Köpa nya Byxor varje gång man blir förbannad
Pippo Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Skrivet 4 Februari 2004 Inte så Praktiskt med tanke på hur han blir... Köpa nya Byxor varje gång man blir förbannad Och skor väl? :o
Rekommendera inlägg