Intense Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 (redigerat) Ber om ursäkt, jag är en patetisk liten horunge, och det vet jag om ;D I say it proudly. :) Redigerat 28 Maj 2011 av WiipoD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 Tror du verkligen du kan få feedback på en jävla .exe fil? Vem är så jävla dum så man laddar ner en sån som en random snubbe linkar på ett forum? Visa source om du vill ha feedback. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 Som Banish. Source or gtfo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 28 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 (redigerat) Ber om ursäkt, jag är en patetisk liten horunge, och det vet jag om ;D I say it proudly. :) Redigerat 28 Maj 2011 av WiipoD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 Vad är det för språk? Du har glömt ";" på en massa ställen. De flesta språk hade reagerat på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 (redigerat) Verkar inte funka så jävla bra. Det gick inte initiera programmet korrekt (0xc0000135). Klicka på OK för att avsluta programmet. HackForums RedLions? Och varför har du tagit bort dom fina kommentarerna på koden? ;| Ser ut som det är VB.net lolkfezt. Redigerat 28 Maj 2011 av Banish Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 Misstänkte det ;/ Vadå, har han snott koden? Om du nu har gjort det WiiPod kan jag ju garantera dig att du inte lär dig ett skit av det. Gör om, gör rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 Funkade när jag tankade .NET framework. Koden med kommentarer: http://webcache.googleusercontent.com/sear...e=www.google.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 Hahahaha. Skön du är WiiPod. Snor en färdig kod och säger att du skapade programmet. Dömd till att misslyckas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 Vad är det för språk? Du har glömt ";" på en massa ställen. De flesta språk hade reagerat på det.Kompilatorn lägger automatiskt till ";" tecken. Noob som inte visste det. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 Kompilatorn lägger automatiskt till ";" tecken. Noob som inte visste det. :PHåller inte på med VB.net ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 (redigerat) Ja du... Jag undrar varför dessa textsträngar finns i .exe filen? HackForums RedLions. Sup Inc., RedLions Binder stub Varför filen attribuerar sig Copyright Java Inc., när du gjort den? Varför filen får ett positivt antivirus-skannings resultat på VirusTotal? 8/43 (18.6%) Varför körning av filen resulterar i att en fil crypted.exe skapas? För er som körde denna fil rekommenderar jag en jävligt utförlig kontroll om någonting hände med er dator. Redigerat 28 Maj 2011 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg