GamesDean Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 (redigerat) Drar till London nu på långhelgen för att kika sevärdheter samt shoppa. Kommer att bo i västra London, har ingen större koll. Hade tänkt köpa ett par converse då jag hört de kostar runt 300sek där, något annat man "ska" inhandla?' Edit: Vart i London nu, denna tråd fyller inget syfte för mig längre. :) Redigerat 11 Juni 2011 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 Spel, elektronik och kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 Du kan ju inte köpa saker för SEK där ditt pund... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 Du kan ju inte köpa saker för SEK där ditt pund...Han kanske jämförde antal pund med svenska kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 29 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2011 Du kan ju inte köpa saker för SEK där ditt pund...Nähä??! :o Har självklart "växlat" över punden till SEK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2011 Skivor kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2011 Du kan hitta nästan vad som hellst i London som du gillar. ;) Frågan är mer vad du inte ska köpa. Kolla i affärer så kommer du hitta något. Gillar du musik så gå in i musikaffärer. Gillar du hästar så kommer du hitta hästgrejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2011 Jag köpte en CD med Iron mainden när jag var där. Köp sprit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 Godis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2011 Cigaretter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 31 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2011 Fish N' Chips är ju klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Godis.O_O, godiset i london smakar skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.