kickan Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 hej, är det nånting man ska göra annorlunda andra racet med epona för att vinna över gubben han är ju snabbare än första gången, eller är det bara att försöka om igen?finns det någon beskrivning över gerudo fortress? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 det är bara att prva igen...första gången är nästan alltid svårt...i gerudo fortress finns en guide nånstans till alla byggarbetare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Försök att hålla innerbanan hela tiden, eftersom den är något kortare. Ingo försöker tränga ut dig, men låt honom inte komma emellan. Slösa inte upp alla morötter med en gång heller, för det tar tid innan de kommer tillbaka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 man ska inte ligga vid innerspåret hela tiden för vid kuvorna blir det svårare att svänga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 man ska inte ligga vid innerspåret hela tiden för vid kuvorna blir det svårare att svänga... Jag körde bara rakt på kurvorna sen svängde jag när jag väl var långtifrån staket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 okej..det gjorde inte jag tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 man ska inte ligga vid innerspåret hela tiden för vid kuvorna blir det svårare att svänga... Jag har gjort på det sättet varje gång jag klarat det. Om man tar ytterspåret blir ju vägen längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (Rumiko @ 20/05-2004 19:31:53) man ska inte ligga vid innerspåret hela tiden för vid kuvorna blir det svårare att svänga... Jag har gjort på det sättet varje gång jag klarat det. Om man tar ytterspåret blir ju vägen längre. Väldigt längre och han hinner före helt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Ja, men man kan ta alla morötter direkt så får man ett försprång, och innan han har hunnit i fat så har du fått tillbaka dina morötter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 jo, men kommer det ett högt hopp har man ju inte nån morot och det går inte att komma över om man har låg fart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Tag 3 morötter åt gången och alla i slutet fort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 Jag tog en morrot sen väntade jag tils den komm upp sen tog jag två sen väntade jag tills en komm upp sen så vänade jag att alla gick upp då börggade jag ta tre morröter när jag komm närmare mål sen bara jag dröste. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg