0014 Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 man ska allltid ha minst EN morot kvar för annars stannar den upp och segar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Spara på morötterna :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Spara på morötterna :P då spriger man ju segt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Ja fast inte sen när man gör slut på alla morrötter..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 jag brukar ha 2 morötter kvar som reserv hela tiden, det funkar faktiskt väldigt bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 jag har alltid 1 kvar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 jag har alltid 1 kvar... Samma här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 är inte det bäst att göra så? Sen kommer det ju upp nya ganska snabbt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Vad är det man får av Malon om man klarar hinderbanan på under 50 sekunder? Jag menar alltså när man redan fått Epona och kommer tillbaka till Lon Lon Ranch och pratar med Malon och hon frågar om man vill köra hinderbanan. Jag klarade det på exakt 50 sekunder men man måste komma under det...orkade inte försöka igen. Om man får nåt bra så kanske det är värt att prova igen. Nån som vet vad det är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Vad är det man får av Malon om man klarar hinderbanan på under 50 sekunder? Jag menar alltså när man redan fått Epona och kommer tillbaka till Lon Lon Ranch och pratar med Malon och hon frågar om man vill köra hinderbanan. Jag klarade det på exakt 50 sekunder men man måste komma under det...orkade inte försöka igen. Om man får nåt bra så kanske det är värt att prova igen. Nån som vet vad det är? Det är en ko (inte värd att kämpa för tycker jag). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Okej...är det bara en ko så kommer jag inte att kämpa för att vinna den. Jag tycker det är mycket bättre att spara röda féer i flaskorna om man behöver extra påfyllning av liv. Tack för svaret! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Okej...är det bara en ko så kommer jag inte att kämpa för att vinna den. Jag tycker det är mycket bättre att spara röda féer i flaskorna om man behöver extra påfyllning av liv. Tack för svaret! Varsågod! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg