Hoppa till innehåll

Familje-generationer?


Zome
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej, jag är en ganska erfaren spelare som har aldrig lyckats göra en familj som fortsätter i generationer.

Nu har jag lyckats med en bra familj, vars ena barnet nu har blivit ungdom. Hon har förlovat sig med en kille som hon haft som pojkvän sen ton-åren, men u är frågan, om jag nu låter de gifta sig och flytta, har jag den första familjen i en sådan ruta och den andra med ungdomen och hennes kille?

Kan jag spela första familjen för sig, och om jag vill spela den andra familjen så är det bara att gå in på huvudmeny och väjer den andra familjen med ungdomen och hennes kille?

 

Tacksam för svar!

-

Säg till om du inte fattar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, jag är en ganska erfaren spelare som har aldrig lyckats göra en familj som fortsätter i generationer.

Nu har jag lyckats med en bra familj, vars ena barnet nu har blivit ungdom. Hon har förlovat sig med en kille som hon haft som pojkvän sen ton-åren, men u är frågan, om jag nu låter de gifta sig och flytta, har jag den första familjen i en sådan ruta och den andra med ungdomen och hennes kille?

Kan jag spela första familjen för sig, och om jag vill spela den andra familjen så är det bara att gå in på huvudmeny och väjer den andra familjen med ungdomen och hennes kille?

 

Tacksam för svar!

-

Säg till om du inte fattar.

din ungdom och hennes kille kan bara förlova sig när dom är i tonåren och vuxna. ska dom gifta sig måste dom vara vuxna och känna varandra ungefär 100% och älska varandra över 70%. och ja det går att spela dom för sig om du nu väljer att låta dom gifta sig och flytta dom till ett annat hus. mamman och pappan kommer aldrig försvinna utan kommer fortfarande vara mamma och pappa till din sim

Redigerat av CharlesIngvar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

din ungdom och hennes kille kan bara förlova sig när dom är i tonåren och vuxna. ska dom gifta sig måste dom vara vuxna och känna varandra ungefär 100% och älska varandra över 70%. och ja det går att spela dom för sig om du nu väljer att låta dom gifta sig och flytta dom till ett annat hus. mamman och pappan kommer aldrig försvinna utan kommer fortfarande vara mamma och pappa till din sim

Tack snälla :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Jag brukar spela på familjerna varannan gång, eller så försöker jag göra så att det blir så få simmar som möjligt, så att ingen behöver flytta ut.

 

Jag har fått fyra generationer på en familj, btw. Det är mitt personliga rekord.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
  • 2 månader senare...

Sims3Expert: Wow, du är verkligen en expert! :D

 

Zome: Jag är precis som du, Zome! Jag är en erfaren spelare men har aldrig lyckats med att

göra bra generationer :unsure:

Men nu när jag läste forumet fick jag verkligen hjälp!

Hoppas det går bra för mig nästa gång jag provar :student:

 

 

Mvh// Lilla mej :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 8 månader senare...

På ett av mina the sims, har jag kunnat göra min egen familj, och fått den att övergå till en stor släkt :D Jag gifte mig med min kompis (en tjej) så fick vi barn, som fick barn och min kompis fick en syster på sims, så då fick hon en familj, sen höll deras barn på att få barn då datorn gick sönder, det hade inte med the sims att göra men det var ändå jättekul :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...