WishCookie Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 (redigerat) Då kör vi igång den första semifinalen. (Skicka dina röster via PM) 12 låtar tävlar och det är endast de som deltar i denna semifinalen som får vara med och rösta. Man ger ut poängen såhär: Skippa 1, 2, 3 och ha med ,4,5,6,7,8,9,10,11,12 De 7 låtar som får mest poäng går vidare till finalen. Deadline för röstning: 4:e Juni 2011 (2 dagar) P.s (Om du inte känner för att ge poäng till ett land så kan du byta ut 4:an mot en 0:a. Komihåg att du bara får välja ett land som inte får någon poäng.) 1. -Italien - Vivaldi - Four Seasons 2. -Lybien - Rebecca Black - Friday 3. -Spanien - 12 Stones - We Are One 4. -Japan - Flower Travellin' Band - Make Up - 5. -USA - Ke$ha - Run Devil Run 6. -Frank Zappa - Chatolic Girls 7. -Frankrike - Johnossi - No Last Call 8. -San Marino - The Ventures - Walk don't run 9. -Sverige - Björn Rosenström - Värdelös 10. -Danmark - Twisted Sister - The Kids Are Back Lycka till! Redigerat 2 Juni 2011 av WishCookie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 (redigerat) Så jag får inte rösta denna semifinal alltså? För jag tycker nog att alla som inte deltar i denna semifinal, ska få rösta, men de som deltar i denna semifinal får inte rösta i denna semifinal, de får istället rösta i nästa. (Alltså alla som deltar i nästa semifinal får rösta i denna, sen tvärtom) Redigerat 2 Juni 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 2 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Så jag får inte rösta denna semifinal alltså? Om du inte är med i denna så nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Okej, det känns lite fel, faktiskt. Men kör i vind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Hur tänker du nu? Varför ska bara de som är med få rösta? De kommer ju bara rösta på sig själva då... (Med det menar jag att de ger 10 till sig själva och 1 till de andra). LÅT ALLA RÖSTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 2 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 (redigerat) Hur tänker du nu? Varför ska bara de som är med få rösta? De kommer ju bara rösta på sig själva då...(Med det menar jag att de ger 10 till sig själva och 1 till de andra).LÅT ALLA RÖSTA!Jag sa att man inte fick rösta på sig själv? Sen är det bara deltagarna som för rösta eftersom att ingen annan som inte är med kommer antagligen inte att rösta. Då kan även deltagarna skapa nya användare och rösta mig sig själva. Redigerat 2 Juni 2011 av WishCookie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 (redigerat) Då blir det ju ganska självklart vem som deltar med vilken låt, om det nu var meningen att det skulle hållas hemligt. Dessutom ska det väl finnas 11 låtar att rösta på? Ser bara 10 än så länge. Redigerat 2 Juni 2011 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 2 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 (redigerat) editar.. Vi kör såhär nu under säsong 1 så kör vi annorlunda under säsong 2. >.< Btw. Det är upp till var och en om de vill avslöja men gör det helst inte. Jag märker också under omröstningarna vilka som kompisrösta om det skulle nu blir så. Då blir det ju ganska självklart vem som deltar med vilken låt, om det nu var meningen att det skulle hållas hemligt. Dessutom ska det väl finnas 11 låtar att rösta på? Ser bara 10 än så länge.Srry, skrev fel. 9 om man räknar bort sig själv. Redigerat 2 Juni 2011 av WishCookie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Jag sa att man inte fick rösta på sig själv? Sen är det bara deltagarna som för rösta eftersom att ingen annan som inte är med kommer antagligen inte att rösta. Då kan även deltagarna skapa nya användare och rösta mig sig själva.Okej då :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 (redigerat) Men det finns alltså 11 olika poäng att dela ut.. Och fixa YouTube-länkarna! Redigerat 2 Juni 2011 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 2 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Men det finns alltså 11 olika poäng att dela ut.. Och fixa YouTube-länkarna!Jag har ju redan fixat dom. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 (redigerat) Nej. Vivaldi, Frank Zappa och The Ventures syns inte. Och förklara hur du tänkt med poängen, när det finns 11 olika att dela ut men bara 9 att rösta på. Redigerat 2 Juni 2011 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.