Hoppa till innehåll

Fuska.se Song Contest - Semifinal 1


Rekommendera inlägg

  • Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet (redigerat)

Du är inte lite dålig på att missuppfatta.

Vad jag menade var att du bara kunde haft anmälningstråden och sedan haft hela tävlingen i pm.

Varför jag tycker det är för att det bara är de tävlande som får rösta.

Om bara de som är med i tävlingen som får rösta finns det inget intressant kvar till oss utanför tävlingen.

Om det inte finns något intressant kan hela jäkla tävlingen vara dold för oss andra.

Och vad jag menar med dold, är att du kunde lika gärna PM:at de som anmälde sig istället för att ta upp onödig plats i forumet.

Jag säger som chagi, Varför får inte jag rösta?

Jo jag är j*vligt bra på att missuppfatta. NI får INTE rösta eftersom att jag TESTAR något NYTT. Då får ni ursäkta mig om jag INTE tänkte igenom detta rätt. Om ni inte kan RESPEKTERA detta så får ni LÄMNA tråden istället för att bråka och sura samt säga emot.

Redigerat av WishCookie
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du är inte lite dålig på att missuppfatta.

Vad jag menade var att du bara kunde haft anmälningstråden och sedan haft hela tävlingen i pm.

Varför jag tycker det är för att det bara är de tävlande som får rösta.

Om bara de som är med i tävlingen som får rösta finns det inget intressant kvar till oss utanför tävlingen.

Om det inte finns något intressant kan hela jäkla tävlingen vara dold för oss andra.

Och vad jag menar med dold, är att du kunde lika gärna PM:at de som anmälde sig istället för att ta upp onödig plats i forumet.

Jag säger som chagi, Varför får inte jag rösta?

Men för helvete.

 

Är du med i tävlingen får du rösta i din tråd sen. Är du inte det, skit i tråden. Hur jävla svårt kan det vara? "onödig plats i forumet", vad fan menar du? Jag kan inte tänka mig att varenda jävla tråd i hela forumet skulle vara intressant för dig, utom just den här? Det är en forumlek, och ni två beter er som idioter, skärp er.

 

Happ, lämnar väl tråden då, precis som alla andra 45012 användare som inte är med i den här semifinalen.
Det kommer finnas en tråd för er snart, börja inte grina nu. Redigerat av Whore
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...