WishCookie Skrivet 2 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Nej. Vivaldi, Frank Zappa och The Ventures syns inte. Och förklara hur du tänkt med poängen, när det finns 11 olika att dela ut men bara 9 att rösta på.Men skippa 1, 2, 3 och ha med 0,4,5,6,7,8,9,10,11,12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 (redigerat) Men skippa 1, 2, 3 och ha med 0,4,5,6,7,8,9,10,11,12Du menar väl ändå 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12? Redigerat 2 Juni 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 2 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Du menar väl ändå 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12?Ja, men 0:an kan du använda till att skriva in din låt om man nu känner för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 (redigerat) Ja, men 0:an kan du använda till att skriva in din låt om man nu känner för det.Jaha, jo. Så är det ju.Då är det ju som du säger, att man har en nolla med också.Men då kommer ju alla få reda på vilken man har nominerat ändå.. Redigerat 2 Juni 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 2 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Jaha, jo. Så är det ju.Då är det ju som du säger, att man har en nolla med också.Men då kommer ju alla få reda på vilken man har valt ändå..Ja, men om du kanske skulle kunna vara smart och skicka dina röster via PM så skulle det vara gött. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Jaha, då förstår jag, jag läser lite dåligt.. Men jag får väl inte rösta denna semifinal ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 2 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Jaha, då förstår jag, jag läser lite dåligt..Men jag får väl inte rösta denna semifinal ändå?Vi gör såhär att under säsong 2 kör vi som du tänkte eftersom att jag inte orkar skicka om en massa meddelanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Lägger jag in nollan istället för fyra poäng om jag inte känner för att ge så mycket till ett land eller blir nollan som en tionde röst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Lägger jag in nollan istället för fyra poäng om jag inte känner för att ge så mycket till ett land eller blir nollan som en tionde röst?Du ger väl ut alla 10 poäng, alltså 0-12? 0 ger du till ditt egna bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 2 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Lägger jag in nollan istället för fyra poäng om jag inte känner för att ge så mycket till ett land eller blir nollan som en tionde röst?Om du inte känner för att ge ett land något högt poäng så kan du byta ut det lägsta mot en 0:a ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 (redigerat) Okej, bra. Redigerat 2 Juni 2011 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 2 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 (redigerat) Okej, nu har vi fått in två röster. Alltså 2/10 Okej, nu har vi 4/10 röster inskickade. Komihåg att läsa huvudinlägget! Redigerat 2 Juni 2011 av WishCookie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.