5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 (redigerat) Om du inte känner för att ge ett land något högt poäng så kan du byta ut det lägsta mot en 0:a ^^Så man får rösta på sitt egna land om man så vill?Jag förstår inte ett skit just nu. Alla ska väl ge ut lika mycket poäng också, varför får man ge ut fyra poäng mindre om man vill, det blir ju helt jävla orättvist? Edit - jag kanske uttryckte mig surt, men så är inte fallet. :P Redigerat 2 Juni 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Nej du får inte rösta på dig själv. Om du tycker att det finns ett land som inte förtjänar ens fyra poäng ger du det en nolla istället. Förstår du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 2 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 (redigerat) Så man får rösta på sitt egna land om man så vill?Jag förstår inte ett skit just nu. Alla ska väl ge ut lika mycket poäng också, varför får man ge ut fyra poäng mindre om man vill, det blir ju helt jävla orättvist? Edit - jag kanske uttryckte mig surt, men så är inte fallet. :PJa, som Whore sa. Under finalen måste man ge 4,5,6,7,8,9,10,11,12 Vi har fått in 5/10 röster. Bara fem till Redigerat 2 Juni 2011 av WishCookie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Varför får inte jag rösta? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 2 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Varför får inte jag rösta? :angry:Gud, läs inlägget till tråden och huvudtråden istället för att sura. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Har gjort det, det står inte varför du inte vill att jag ska rösta. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 tat lungt chagi <_< lyssna på bossen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 (redigerat) suck den här tävlingen kommer inte funka om alla ska hålla på att fråga hela tiden läs reglerna och har ni frågor skicka pm istället. Redigerat 2 Juni 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Varför skulle den inte fungera bara för att man ställer frågor? Enligt mig kunde hela jäkla tävlingen hållas via pm mellan ledaren och deltagarna då de är endast dem som får rösta. Det är lika roligt att läsa igenom nån annans röstningsresultat som om en fågel skulle skita dig i håret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 2 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Varför skulle den inte fungera bara för att man ställer frågor?Enligt mig kunde hela jäkla tävlingen hållas via pm mellan ledaren och deltagarna då de är endast dem som får rösta.Det är lika roligt att läsa igenom nån annans röstningsresultat som om en fågel skulle skita dig i håret.Jag sa ju att man skulle skicka rösterna via PM -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Varför får inte jag rösta? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 2 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2011 Jag sa ju att man skulle skicka rösterna via PM -.-Du är inte lite dålig på att missuppfatta. Vad jag menade var att du bara kunde haft anmälningstråden och sedan haft hela tävlingen i pm.Varför jag tycker det är för att det bara är de tävlande som får rösta.Om bara de som är med i tävlingen som får rösta finns det inget intressant kvar till oss utanför tävlingen.Om det inte finns något intressant kan hela jäkla tävlingen vara dold för oss andra.Och vad jag menar med dold, är att du kunde lika gärna PM:at de som anmälde sig istället för att ta upp onödig plats i forumet. Jag säger som chagi, Varför får inte jag rösta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.