Layton Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 Lolkfezt, efter att man blivit totalt mobbad har man lärt sig att hålla sina känslor i styr. Och jo, det finns några som gillar mig, och varför hatar du mig bara för att jag är så himla duktig som vet att rökning är ocoolt? Jacob: Bra att du inte röker, men läsk och chips är faktiskt bättre, även om det inte är nyttigt. Rökning är farligare BTW, känns som vi totalt kommit från ämnet och börjat diskutera rökning, när vi bara skulle svara på varför BrokenHands blev snurrig i huvudet... men ja, det kanske gr ändå annars får vi fortsätta diskutera i tråden Rökning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 Lolkfezt, efter att man blivit totalt mobbad har man lärt sig att hålla sina känslor i styr.Och jo, det finns några som gillar mig, och varför hatar du mig bara för att jag är så himla duktig som vet att rökning är ocoolt? Jacob: Bra att du inte röker, men läsk och chips är faktiskt bättre, även om det inte är nyttigt.Rökning är farligare BTW, känns som vi totalt kommit från ämnet och börjat diskutera rökning, när vi bara skulle svara på varför BrokenHands blev snurrig i huvudet... men ja, det kanske gr ändå annars får vi fortsätta diskutera i tråden Rökning.Ja det är klart :PHåller med, fast kan behövas lite mer aktivitet i denna forumsdel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 Aa, tror inte det är någon vidare fara så länge vi sitter och diskuterar vädret, vi är ju ändå på samma spår... BTW det där med moralkärring. Fattar inte vad det är liksom så fel att verkligen ta det där med rökning på allvar, som om det liksom är något fel med det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 Aa, tror inte det är någon vidare fara så länge vi sitter och diskuterar vädret, vi är ju ändå på samma spår...BTW det där med moralkärring. Fattar inte vad det är liksom så fel att verkligen ta det där med rökning på allvar, som om det liksom är något fel med det...Själv tycker jag folk ska få göra vad de vill med sig själva och sina kroppar.Inkluderat: Röka, dricka alkohol, knarka, skära sig, bränna sig själv. ___________ Ja, några 10-åringar, känner du dig populär? Ingen person över 12 gillar moralkärringar //Lolkfezt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2011 (redigerat) Själv tycker jag folk ska få göra vad de vill med sig själva och sina kroppar.Inkluderat: Röka, dricka alkohol, knarka, skära sig, bränna sig själv. ___________ Ja, några 10-åringar, känner du dig populär? Ingen person över 12 gillar moralkärringar //LolkfeztMm, men nu förstör man ju så mycket mer än kroppen, man förstör också för omgivningen.Lolkfezt: Har du verkligen så tråkigt att du måste mobba några personer på internet?Och jag är över 12 och jag gillar moralkärringar. Var tyst nu. Redigerat 10 Juni 2011 av Layton Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 10 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2011 Jag tycker Layton är jättetrevlig men att särskilt lolkfezt är en komplett idiot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 10 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2011 Alltså var det bara jag som gjorde en Facepalm av allt snack? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2011 Urspårat, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg