Hoonigan Skrivet 6 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2011 (redigerat) Apple har nu presenterat iOS 5! http://www.apple.com/ios/ios5/ http://iphonepyssel.se/nyheter/lat-oss-pre...-ios-5-nyheter/ Hur tror ni att det kommer bli? Jag har inte hittat ett datum då det släpps, någon som vet? [EDIT] Nu kan alla installera iOS 5 på sina fyror, men då kommer du inte kunna ringa eller nergradera. http://iphonepyssel.se/ovrigt/nu-kan-alla-...-en-bugg-guide/ Redigerat 8 Juni 2011 av NoFunAtAll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 (redigerat) jag tror det kommer bli grymt!!! det kommer i höst det är allt jag vet, de sa aldrig något datum på keynoten utan de sa bara "This Fall" http://events.apple.com.edgesuite.net/11piubpwiqubf06/event/ här är hela keynoten ifall någon vill se Redigerat 7 Juni 2011 av Touchmagic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 Själv testade jag betan nyss men bestämde mig för att downgrada för att man inte kna använda tele, sms och 3g utan Developer account som jag inte har men jag kommer definitivt att ladda ner iOS 5 på release dagen! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 Bra, men så grymt irriterande att media framför det som att dessa funktioner är nya och att Apple är kreativa. En hel del är ripoffs ifrån Android och Windows Phone 7, bland annat twitterintegrering, kamerafunktionerna och det nya systemet som påminner en om sms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 10 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2011 Bra, men så grymt irriterande att media framför det som att dessa funktioner är nya och att Apple är kreativa.En hel del är ripoffs ifrån Android och Windows Phone 7, bland annat twitterintegrering, kamerafunktionerna och det nya systemet som påminner en om sms.Jo faktiskt, men jag tycker ändå att det är bra att dom har infört iaf notifications systemet ;) Men jag fick det inte att fungera :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 16 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2011 Undrar om det blir en ungefär liknande form. Som IOs 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 16 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2011 Undrar om det blir en ungefär liknande form. Som IOs 4Hur menar du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 19 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2011 Undrar om det blir en ungefär liknande form. Som IOs 4Det ser likadant ut som iOS 4 om du menar så ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 21 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2011 Undrar om det blir en ungefär liknande form. Som IOs 4Gränssnittet är samma som iOS4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 12 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 nu finns iOS 5 för nedladdning på itunes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Väldigt mycket är kopierat av Android eller Windows 7 Phone. Fast när Apple lägger det i sitt OS så är det helt plötsligt en innovation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Väldigt mycket är kopierat av Android eller Windows 7 Phone. Fast när Apple lägger det i sitt OS så är det helt plötsligt en innovation. Det har du rätt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.