Kevve Skrivet 9 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2011 Någon som spelar här? Isåfall, Alliance eller Horde? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2011 Jag spelar på Frostmane som alliance. Ungefär 60/40 ally/horde men horde är inge vidare ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 12 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2011 (redigerat) Jag spelar på Frostmane som alliance. Ungefär 60/40 ally/horde men horde är inge vidare ;)Ahah, jag med! :) Menade mer så att man fick en liten överblick över vilka från fuska som spelar på frostmane. Redigerat 12 Juni 2011 av Kevve Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2011 Spelar just nu på Kilrogg, men har funderat ett tag på att migga till Frostmane. Något som rekommenderas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 12 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2011 (redigerat) Spelar just nu på Kilrogg, men har funderat ett tag på att migga till Frostmane. Något som rekommenderas?Jodå, finns 3 guilder på alliance sidan som har clearat 13/13 HC 25 man och så är det väl 3 guilder till som har gjort 13/13 HC på 10 man. Om du är ute efter pve dvs. Redigerat 12 Juni 2011 av Kevve Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2011 Klart man är ute efter PVE ;> Jadu, 13/13 HC vore men har väl inte gear enligt de guilderna så det är ingen idé att ens slösa tid på en apply :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 12 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2011 Klart man är ute efter PVE ;> Jadu, 13/13 HC vore men har väl inte gear enligt de guilderna så det är ingen idé att ens slösa tid på en apply :)Såklart inte, menade mer på att pve är bra på servern. :P finns många från 1-8 HC också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 Vi har en av världens bästa PvP guilder också (MONSTERS) men där krävs att man varit gladiator ett flertal säsonger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 23 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 Vi har en av världens bästa PvP guilder också (MONSTERS) men där krävs att man varit gladiator ett flertal säsonger.Vad heter du och vilken guild spelar du i förresten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 7 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2011 Kul att <MONSTERS> har Ebayer(s) i guildet dock.. heh. Spelar på fmane, på båda sidorna, men nu efter senaste patchen lämnar jag nog min Dwarf rshammy bakom mig för att spela vidare som mage. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 28 September 2011 Rapport Dela Skrivet 28 September 2011 Horde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 17 December 2011 Rapport Dela Skrivet 17 December 2011 Tog och migga över mina gubbar till Frostmane för ett tag sen. Funderar dock på att byta till horde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg