ponberg Skrivet 17 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2011 (redigerat) här kan ni posta om ni vill veta var enemy intels är i call of duty 4: modern warfare. dom jag inte hittat är en på "the bog" en på "hunted" två på "all ghillied up" två på "one shot, one kill" och en på "the sins of the father" tacksam för svar :) Redigerat 17 Juni 2011 av ponberg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 21 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2011 sök på youtube, då kommer du garanterat hitta de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2011 Första videon på youtube ger dig svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ponberg Skrivet 22 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 (redigerat) jag kom på det igår :D med andra ord: jag behöver inte hjälp längre Redigerat 22 Juni 2011 av ponberg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg